luni, 21 decembrie 2015

Lucruri care imi fac iarna mai grea

Iernile, desi frumoase, sunt o mare povara pentru mine din cauza modului in care interfereaza cu viata mea personala si cu pasiunile mele. Chiar daca imi place mai mult caldura, ador zapada din zilele geroase si cititul unei carti bune sorbind dintr-o ceasca de ceai fierbinte. Atmosfera de poveste a iernii mi se potriveste la fix, iar preparatele din zilele de sarbatoare sunt la fel de bune precum sfaturile despre sanatate de la Vivat Familia. :-)


De multe ori insa, iarna imi face viata mai grea si mai neplacuta prin capriciile ei si prin conditiile grele pe care mi le impune. Iti prezint cateva dintre acestea:

Machiajul de iarna

Iarna, perisabilitatea machiajului este una dintre principalele probleme de care te lovesti. Parca nici cheful pentru ten sanatos si curat nu mai e la fel de sporit cand te gandesti la cat de aprig este gerul de afara. Singurul mod eficient prin care poti sa eviti gerul de afara si stricarea machiajului este stand in casa la adapost.

Traficul aglomerat

Ninsoarea a avut intotdeauna un efect ciudat asupra soferilor: ii face sa arate ca niste incepatori. In momentul in care cade prima ninsoare este insa cel mai grav. Atunci, autaritatile romane sunt intotdeauna luate prin surprindere. Pe noi insa, acest lucru nu ne mai suprinde.

Raceli cu dureri in gat

Chiar daca nu ma sperie pe mine o simpla raceala, incerc sa ma feresc cat de mult pot de dureri in gat. Faptul ca nu pot sa ma bucur de niciun fel de mancare, nici macar cana cu ceai fierbinte de care vorbeam, ma face sa acord o atentie mult mai mare hainelor groase care iti ocupa cea mai mare parte a sifonierului.

Acestea ar fi principalele lucruri care imi fac iernile mai greu suportabile. Cu toate acestea, astept intotdeauna cu nerabdare prima zapada si primele poze cu bradul alaturi de cei pe care ii iubesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu