luni, 10 februarie 2014

Se apropie Sfantul Valentin

...se apropie cu pasi repezi si eu habar nu am ce sa ii iau iubitului meu.
Chiar daca nu este o sarbatoare deosebita, in ultimii ani am sarbatorit-o de fiecare data si iubitul meu a fost foarte atent cu mine. Asa ca as vrea si eu sa ii ofer ceva frumos in acest an.
Am fost singura acasa in week-end ca el e plecat intr-o delegatie si tot incerc sa gasesc ceva sa il surprinda dar nu stiu ce.
Am gasit un articol foarte interesant despre Top Cadouri de Sfantul Valentin si ma gandesc sa ii iau un ceas poate sau sa imi cumpar eu o lenjerie super draguta si sa il suprind. Chiar sunt in pana de idei si sper sa reusesc...
Nu neg ca sunt la fel de curioasa de ce imi va lua el mie in acest an :). Mi-ar placea sa se gandeasca la un week-end relaxant cu ceva Spa inclus. Dupa asa vreme mohorata ce a fost in ultima vreme ar fi drragut sa evadam pe undeva, nu?